Árva Bence

fiu5.jpgNem kell nekem csörgősipka,

zakatoló vonatocska.

Kicsi szívem, nagy ölelést remél.

Lelkem egy szerető anyáért sír.

Nem kell nekem mesekönyv,

mert mesélő anyukát szeretnék,

akinek én is mesélhetnék.

Elmondhatnám neki, hogy mennyire szeretem

és milyen jó, hogy van nekem.

Nem kérek én barkácskészletet,

mert majd apával szerelgetek.

Karácsonyra egy apát is szeretnék,

aki azt mondja nekem,ügyes vagy fiam.

Akkor, én olyan boldog lennék,

hogy mindent összeszerelnék.

Kicsi gyerek, kicsi szíve, családot szeretne.

Olyat, ahol béke van és szeretet,

ahol minden nap megölelnek engem.

Ahol, ha rossz fát teszek a tűzre,

akkor is szeretnek, és finoman dorgálnak,

hogy jó fiú legyél Bence,

és közben puszit adnak a fejemre.

Nem kérek én színes tévét,

mert esténként, anyát és apát nézném,

hogy milyen boldogok, hogy én velük vagyok.

Az ő örömük, az enyém is lenne,

mert egy boldog családom lenne.

Van még egy rajzlapom.

Arra, le is rajzolom, amit szeretnék.

Had lássa a Jézuska, hogy

nem kérek én semmi mást,

csak egy anyukát és apukát,

de azt nagyon szeretném,

mert akkor én boldog gyerek lehetnék.