Paraszt szex

oleles3.jpg

Marikám, kérek egy felest. Egy olyat, ami átmelegít, mert elkapott az eső rendesen. Szerintem még a gatyám is vizes. Lehet, hogy nem is kell, hogy olyan erős legyen. Lehet lágyabb is, mert ritkán iszok, és szerintem a gyengébb is hatni fog.

-Gábor Úr! Maga itt? Ni, csak, ni, csak! Mi történt? Kezedben pálinkás pohár, szemedben valami furcsa könnyszerű valami. Mi történt veled Barátom?

-Elkapott az eső és bőrig áztam. Gondoltam, felmelegítem magam kicsit. Régen ázott így át a ruhám. Valamikor még gyerekkoromban.

-Gyere, dumáljunk kicsit!

-Ilyen vizesen, hogy üljek le?

-Műanyagok a székek, így nem okozol kárt. Talán még segítesz is a Marikának, mert legalább lemosod a koszt. Úgy is ráfér erre a helyre egy kis takarítás. Na, ne gondolkozz, gyere!

-Nagyon gonosz vagy ám! Szegény Marika lelkét összetöröd.

-Egy percig se idegeskedj e miatt. Nem olyan mimóza Ő, hogy csak úgy egy, két szótól összetörjön. Érti Ő a viccet. Különben is, nem a lelke fog összetörni, hanem a csontjai, mikor majd este megszorongatom.

-Csak nem?

-Mit nem? Aranyos a Marika az tuti, és nem csak a poharat adja a kezedbe, ha kéred.

-Én azt hittem, hogy a Gyula…

-Ja, Ő is. Nem gond ez Barátom. Mi ezzel a probléma? Nekem jó, neki jó, szóval mindenkinek jó. Na, igyál, vagy csukd be a szád, mert, akkorára nyitottad a csodálkozástól, hogy félő, még valami belerepül, ami nem odavaló. Barátom, nem mindenki olyan, mint Te, ki húsz éve, csak egy nőt simogat. Mondd, nem kívántál meg soha más nőt?

-De.

-Igen, és mit csináltál?

-Beszéljünk már másról.

-Nem akarok másról beszélni. Egymás közt vagyunk. Nekem elmondhatod. Amúgy is szeretek erről beszélgetni. Tudod, mindig tanul az ember.

-Mi a fenét akarsz Te, még tanulni? A Te korodban, tud még valaki újat mondani?

-Tud, és lehet, hogy Te is tudsz!

-Kétlem Barátom! Hú, de megrázott ez a feles. Nem is tudom, hogy mi volt ez? Vodka vagy barack, vagy szilva?

-Mind együtt. Tudod, itt, ha kérsz egy felest, akkor ezt mind megkapod, de ha vodkát kérsz, akkor is ezt kapod. Na, mesélj már!

-Áll a bál otthon. Nincs is kedvem hazamenni, mert Mici nem hisz nekem. Nem hiszi el, hogy csak egyszer történt. Bánom, már az egészet, de úgy vágytam rá, és a legnagyobb gond az, hogy jól is esett. Éjszakánként arról álmodok, hogy megtörténik újra, de nem történhet meg többet. Nem szabad.

-Kicsit, ha bővebben kifejtenéd!

-Megcsaltam az asszonyt.

-Azt kapizsgálom, de mi történt? Hiába férfiból vagy Te is.

-Az történt, hogy megmozgatott egy gyönyörű nő. Tudod, nálunk odahaza csak paraszt szex van, ha van.

-Paraszt szex? Az jó lehet. Ez olyan szalmakazlas, meg hasonló? Te Gábor! Neked nincs is széna, szalmakazlad! Akkor mitől paraszt szex?

-Én hívom annak. Régen volt dívat az, hogy a nő csak úgy odaadta magát a férfinak. A szolgálólány az Urnak, és tűrte, hogy játszadoznak vele, alig várva, hogy vége legyen a dolognak. Na, így vagyunk mi is a Micikémmel. Mindig tudtam, hogy az egész csak kötelesség számára, és így nehéz egy nőt ölelni, mikor mosoly helyett fintorokat látsz az arcán. Mikor csak egy dolog zakatol a fejedben, az hogy minél gyorsabban végezz, de úgy hogy valami jó legyen is a dologban. Na, Barátom, ez a paraszt szex!

-Nekem egész más elképzeléseim voltak ezzel kapcsolatban. Én, azt hittem a paraszt szex az, aminél nincs is jobb. Gondolod, hogy régen csak a férfiaknak volt jó, és a nőknek nem? Biztosan izgató volt nekik is mikor szoknyájuk alá csusszant egy férfikéz, és

-Ne folytasd! Biztosan voltak régen is olyan nők kiknek örömet okozott, de azt az érzést megtartották maguknak, és nem adtak hangot neki.

-Beszélsz zöldségeket, én mondom. Amikor Jóska bácsi elkapta a Piroskát, akkor volt ott, juj, meg juj, még hogy nem élvezte! Az egész kocsma néma csendben hallgatta, mikor mesélte az öreg, hogy milyen örömet tudott szerezni a kis tüzes menyecskének. Nem vitatkozom én ezen veled. Nevezd, aminek akarod a dolgot. Akkor, ez a félrelépés mi volt? Uri szex?

-Ne nevess rajtam! Az valami csoda volt. Egyszerűen olyan teste volt a nőnek, hogy alig bírtam magammal.

-Ki az?

-Nem ismered. Nem itt lakik. Akkor találkoztam vele mikor a megyeszékhelyen voltam. Álltam sorba a bankban, és akkor csak hirtelen ott termett előttem Ő, még a lélegzetem is elállt. Hirtelen a földre esett a sálja, és innen már ment minden tovább. Gyorsan pörögtek az események. Nem kellett sokat talpalnom azért, hogy a lakásán kössünk ki. Bánt a dolog, de olyan élményben volt részem amiben, még soha. Nagyon szeretem a feleségemet, és fáj, hogy megtettem azt, amivel tudom nagy fájdalmat okoztam neki. Mondtam, hogy bocsásson meg, és sajnálom, de nem sokat ért. Kínoz a büntudat, és nem volt elég, hogy megtörtént és elmondtam neki, de még kérdésekkel is bombázott.

-Milyen kérdésekkel?

-Olyanokkal, hogy miért nem jó ő nekem? Miért utálom a testét, és mit akarok én, mikor ő mindent megtesz értem.

-Mit válaszoltál?

Mit lehet erre válaszolni? Tudom, hogy mindent megtesz értem, kivéve azt az egyet, mert a paraszt szex, nem szex Barátom! Szerettem és szeretem, és vele akarom leélni az életemet, de eddig is nehéz volt, de ezután még nehezebb lesz. Még azt is mondta dühében, hogy váljunk el.

-Elváltok?

-Nem akarok válni. Szeretem őt.

-Akkor, beszéljétek meg a dolgot.

-Tudod, hányszor próbáltam? Nagyon sokszor. Mindent meg tudunk beszélni, de ezt nem. Mikor szóba hozom, a témát azt mondja, nincs mit beszélni, megkapod, ami jár és ennyi, de nem kapom meg és én szerettem volna azt is, ha neki is jó és boldog velem, de őt ez nem érdekli. Most kell erősnek lennem, hogy rendbe tudjam hozni a házasságom és feledni tudjam azt a nőt, ami nagyon, de nagyon nehéz lesz. Na, megyek, mert így is késő van, és ittam is. Ebből mi lesz?

-Barátom, nem irigyellek! Döntened kell! Uri szex vagy paraszt szex?

-Vissza kell fojtanom testi vágyaimat, mert szívem a feleségemé és tudom, hogy ő is szeret engem. Mondd, miért nem tudjuk ezt a problémát megoldani?

-Amig nem tudjátok megbeszélni, addig marad minden a régiben, de ha sikerülne meggyőznöd őt arról, hogy beszélgessetek a dologról, akkor biztosra veszem, a paraszt szexet elfelejtheted.

-Viszlát Barátom!

-Fel a fejjel, csak kettőtökön áll, hogy hogyan tovább!

 

Címkék: paraszt szex