Ne sírj, picike szívem

siro_no.jpg

Ne sírj, kedves! Gyönyörű arcodra nem való a könny. Mosolyogj, drága. Mosolyogj rám, kérlek. Megsimogatlak, édesem, édesen. Érezned kell és hallani hangomat. Meg kell tanulnunk így beszélgetni, életem. Szomorúvá teszel, ha könnyeidet látom. Olyan szép a mosolyod. Neked mindig csak mosolyogni szabad. Őrzöm kedves arcodat. Tudom, hogy nagy benned a fájdalom, de én enyhíteni akarom. Most csak a veszteséget érzed. Azt érzed, hogy már nem vagyok melletted, de kedves, én itt vagyok. Nem látsz, de érzed, mert minden nap, minden percében figyelek rád. Minden percem a tiéd. Nem kell mással törődnöm, csak veled. Egy percre sem hagylak magadra, mert a mi szerelmünk nem csak a sírig tartott. Én innen, túlról is imádlak. Imádom selymes, bársonyos, simogató illatod. Mindig olyan finom illatod volt. Reggel és este mindig az a finom illat. Soha, senkinek ilyen illata nem volt, mint neked. Nem tudom szavakkal elmondani azt az érzést, mikor az esti fuvallat hozta felém. Mindig megőrjítettél vele. Megőrjítettél a nagy szerelmeddel is. Embert még nem láttam úgy szeretni, mint téged. Olyan mélyről, szívből jött, hogy megzavarodtam tőle. Mindig azt mondtam, ez nem lehet. Ember így nem szerethet. Hisz ennyi szeretet egy pici szívbe nem férhet bele. De, belefért. Ó, hogy tudtál ölelni. Kapaszkodtál belém, forrón és hevesen. Szeretlek, kedvesem. Ne sírj, picike szívem. Csókkal elhalmoztál. Szerető szavakkal nyugtattál. Simogattad testem, kedvesen. Oly jó volt minden perc veled. Úgy szerettem karcsú derekad átölelni. Magamhoz szorítani téged. Hallgatni heves szíved dobbanását. Ó, ne sírj, picike szívem. Soha nem tudom feledni azt a lázas első éjszakát. Oly szorosan öleltél, oly boldogan. Már attól boldog voltam, ahogy boldogságod láttam. Mennyei volt az a májusi este. Virágok illatával telt meg a szoba. Mindent belengett a szerelem illata. Szemedbe néztem és oly boldogan csillogott, kedvesem. Hálás vagyok a sorsnak, hogy megadta nekem ezt a nagy szerelmet. Köszönöm neked. Elfogadtál olyannak, amilyen voltam. Nem akartál megváltoztatni. Nem akartál átformálni. Mindig csak egyet akartál, örökre velem maradni. Ezt teljesítettem is neked, kedvesem. Veled voltam, míg le nem hunytam szemem. Veled vagyok most is, csak meg kell tanulnod érezni ezt pici szívem. Látod, megint kérek tőled. Kérem, hogy tanuld meg, hogy hogyan beszélgethetsz velem és érezheted jelenlétem. Oly nagyon szeretsz, hogy tudom, gyorsan érzed majd, hogy a te szerelmed ott van veled. Ne sírj, picike szívem. Ajándék volt minden nap, mit veled töltöttem. Az Úr azért küldött melléd, hogy ráébredj arra,mit is szeretnél, kedvesem. Általam kirajzolódott terved, de a megvalósítás már a te feladatod. Neked kell végigmenni az úton, mert a sikert csak te akarhatod. Tudom, most azt mondod, nélküled nem tudom. Tudod, drága, mert erős vagy és bátor. Eljön majd a nap, mikor vágyaid valóra válnak és akkor megveregetheted a vállad. Megdicséred önmagad, mert ügyesen, jól megcsináltad. Megbeszéltem az Úrral, kisüt majd a nap és pompázó napsugarak simogatnak majd lágyan. Azon a napon, mikor nagyon boldog leszel, én is nagyon boldog leszek ám, mert az én szerelmem nem adta fel és megvalósította álmát. Ó, ne sírj, picike szívem. Nagyon szeretlek, kedvesem. Imádtam minden percet veled tölteni. Ó, nagyon szeretlek, picike szívem. Én jól vagyok, ne aggódj értem. Hogy tudtál mindig aggódni értem. Féltettél, óvtál, mint egy kis gyereket, mert fontos voltam neked. Oly jól esett ez nekem, édesem. Kívánságom lested, csak, hogy örömet szerezhess nekem. Milyen édes voltál, mikor láttad, boldog vagyok általad. Ó, hogy tudtál te szeretni. Mondd, hogy tud a te picike szíved így szeretni? Minden dobbanásával simogatni. Ó, ne sírj, picike szívem. Vigyázok rád, hidd el nekem. Őrzöm álmod és veled leszek minden hajnalon. Tudom, drága, hogy minden este a párnámat öleled magadhoz és zokogva merülsz álomba. Nem szeretném, ha sírnál, drága! Mert tudd, hogy veled vagyok. Kísérem lépted féltő szeretettel. Próbálj megnyugodni, kérlek és próbálj a boldogság felé kapaszkodni, édes. Ígérd meg nekem, hogy nem sírsz többé és mikor rám gondolsz, mosolyogsz boldogan. Ezt szeretném, drága! Minden este felnézhetsz az égre és köszönhetünk egymásnak, ha úgy szeretnéd. Ne sírj, picike szívem. Ígérd meg nekem, drága, ha szeretsz még. S tudom, hogy szeretsz, hogy mosolyogsz mindig. Reggel, délben és este. Minden mosolyod egy szeretet sugár felém, hát szeress nagyon. Azt akarom, hogy boldog, nagyon boldog légy, drága kedvesem. Síron túli szerelemmel, örökre veled, édes életem.

Mosolyogj, mosolyogj boldogan, önfeledten és kérlek, soha

NE SÍRJ, PICIKE SZÍVEM!