Valentin nap előtti vívódás / Humorra hangolva /

valentin_napi_1.jpg

 

A nevem Levente. Nem bánnám már, ha a nap lemenne, mert akkor, álomra hajtanám fejem, és talán meg is álmodnám, hogyan legyen? Úgy, hogy a Leventének a legjobb legyen.

 

Ezen, a Valentin napon gyötrődöm napok óta, mert nem egyszerű a nóta. Most, kell okosan csinálnom a dolgokat, mert ha hibázok, akkor ráfázok. Ki volt, aki ezt az egészet kitalálta? Lenne, egy-két szavam hozzá. Szerelmesek napja. Ja! Minden nő azt mondja, hogy nem törődik ezzel a nappal, mert szeretni egész évben kell, de azért elvárják ezerrel, hogy köszöntsem őket, csókkal, szívvel, virággal. Ezzel, nem is lenne gondom, mert csókom van bőven. A többire meg pénzem. Itt, a számokkal vannak gondok, mert bizony, az én életemben, most, nem egy nő van. Van egy Kedvesem, de ezt a kapcsolatot most kicsit jegelgetem, mert ki is kacsingatok közben. Arra, azért vigyázok, hogy szerelme irányomba ne halványuljon, mert ő a biztos pontom. De, egyszer élünk, és ha elkötelezem magam, akkor már nehezebb lesz minden, mert otthon kell aludnom minden éjjel. Szóval, célzott rá a Kedves, a napokban, hogy ugye velem leszel hétvégén? Váratlanul ért a kérdés, mert fejemben még nem állt össze a heti kép. Kicsit tétován válaszoltam. Még, nem tudom Kedves, mert jöhetnek váratlan események. Nem volt valami kedves, válaszom hallatán, de adott egy csókot mielőtt elment. Alig telt el néhány óra. Rám írt a másik lány, miután szívecskés jó reggelt kívántam neki, hogy ugye együtt leszünk a hétvégén? Akkor, már tudtam, hogy ő is erre a Valentin napra gondolt. Ezek, összebeszéltek, esküszöm. Eddig, olyan jól elrendeztem a dolgokat, mert hol itt, hol ott voltam. Most, ez nem megy, mert választanom kell. De, hogy az örömöm teljes legyen, még a levelezőpartnerem is pedzegette, hogy jó lenne személyesen is találkozni végre. Eddig, azt hittem kielégíti az-az állapot, hogy esténként a közösségi hálón vele vagyok. Most, forog velem a világ, mert érzem, valakit elveszítek szépen. A levelezőtárs, talán a legegyszerűbb, mert majd valami indokot kitalálok, hogy miért is húzzuk még a találkozást. Küldök majd neki, sok szívecskét, meg bókot, és olyan boldog lesz, hogy még a monitort is megcsókolja. Ott van viszont a Kedvesem, aki hozzám bújik mindig oly kedvesen. Akinek, azt ígértem, hogy vele élem le az életem. Ezért, jogosan is várná, hogy nála legyek. Elveszíteni viszont a kis barnát sem akarom, mert olyan jó, hogy ő van nekem. Hoppá! Meg is van! Most, nézem a naptárt, és mit látok? Tizennegyedike, hétfőn van. Milyen szerencse! Így, már meg is van a megoldás. A Kedvesemmel töltöm a hétvégét. A barnával pedig a hétfő estét. Így, elmondhatom neki, hogy nekem ő a legfontosabb. Milyen okos vagyok! Nem is lesz itt gond! Kár volt agyalnom ezen napokon át, mert kézenfekvő a megoldás. Szívemben, öröm és boldogság!

Pityeg a telefonom. Üzenet. Szívecske és csók. Na, és valami szöveg. Lássuk!

Kedves! Remek hírem van. Megkaptuk a nyaralót hétvégére. Együtt lehetünk végre. Ez, lesz ám a szuper Valentin nap. Szeretlek.

Vége az örömnek, mert ezt, a kis barna írta. Ezzel, a tervemet összezúzta. Agyalhatok tovább, de addig is küldök mindenkinek szívecskét, hogy érezzék a törődést.