Kis változások csupán

no_kep.jpgSzép vagy és úgy szeretlek ahogy vagy,mondta a minap egy férfi. Le tudnám veled élni az életem és megtennék érted mindent csak mondj igent nekem, folytatta én meg mosolyogtam magamban. Mosolyogtam, mert hallottam már ezeket a szavakat néhányszor és pont ilyen édesen csengtek csak a szavak sorrendje volt kicsit más. Vártam a folytatást mert tudtam amit mondani szeretne annak még nincs vége. Szép vagy, szólalt meg hosszú csend után de előtte még végig mérte testem minden centiméterét. Olyan volt mint egy röntgengép. Szemeivel pásztázta testem és szinte hallottam ahogyan szavakat keresve kattog az agya. Mosolyogva ültem és vártam de nem szólt semmit, amin kicsit meg is lepődtem. Majd a hosszú csend után megköszörülte torkát és így szólt

- Tudod, mondtam már hogy így vagy jó ahogy vagy, de nem gondolkodtál még arra, hogy átfested a hajad? Egy világosbarna színnel sokkal bájosabb lennél. Az, sem ártana ha úgy öt, hat kilóval húsosabb lennél, mert az nagyon jó volna. Nem árt ha van mit fogni egy nőn, és Te elég soványka vagy.

- Mégis, hogy gondolod, hisz az előbb mondtad, hogy így szeretsz ahogy vagyok

- Így szeretlek, de ha ezt a kevés kis változtatást a kedvemért megtennéd akkor nagyon boldog lennék és talán még egy, két apróságon változtathatnál akkor Te lennél számomra a tökéletes nő.

- Nem vagyok én agyag amit kedvedre formálhatsz. Akit szeretek annak kedvéért hajlandó vagyok változni, de mindketten tudjuk teljesen megváltozni lehetetlen.

- Én, nem is ezt kértem

- Nem? Valóban nem ezt kérted csak azt, hogy egészen más legyek, mint amilyen vagyok.

- Ne legyél mérges kedves hisz ezek csak apróságok és nem olyan nagy dolog ezt megtenni értem.

- Nem vagyok mérges, mert miért is lennék. Én, úgy szeretnélek ahogy vagy!

- Akkor szeress!

- Nem vagy az esetem.

- Miért? Mi a gond velem?

- Semmi.

- Akkor mi nem tetszik

- Előre bocsátom nekem jó vagy úgy ahogyan vagy de ha plasztikai sebész lennék akkor alaposan át szabnálak

- Mégis mit változtatnál, hisz bennem hiba nincsen.

- Hibátlan testedet nagyobbra szabnám, hogy ne legyen rajtad minden olyan kicsi.