Gyereknapi kívánság

girl-312137_640.png

 

Nagy mosollyal az arcomon ébredtem,

mert gyermeknap van.

Egy évben egyszer.
Én, azt szeretném, hogy legyen

háromszázhatvannégyszer, na meg még egyszer.

Szeretnék minden napon olyan boldog lenni,

mint amilyen  ezen a napon szoktam lenni.

Ezen a napon olyan jó, mert szeret mindenki.

Dorgálni sem nagyon szoktak.

Csupán azt mondják, hogy ejnye – ejnye,de

értek én belőle.

Csoki is van bőven.

Maszatos is vagyok tőle szépen, mert úgy falom,

mint aki fél, hogy nem marad estére.

Van sok játék és mese,

 és ezen a napon játszik velem Emese,ki

nem nagyon kedvel, de

ezen a napon ő is szeret ezerrel.

Nagyi, tortát süt, mert ünnep van.

A nap végére alig marad.

Szörpike is van.

Jó kis édes.

Boldog is a szívem, mert apa is velem van.

Együtt a család.

Nagy a vigaszság.

Játszóra is megyünk, ha ahhoz támad kedvünk.

Ó, ilyenkor milyen jó a kedvünk, mert sokat nevetünk.

Estére el is fáradok szépen.

Ülve elalszok a széken, és oly szép az álmom,

mert egész évben látom a boldogságot.

Legyen, minden nap gyereknap csak azt kívánom.